Get to now me better- tag

Tänkte kanske att ni ville känna mig/ Sarah bättre så jag kör en tag!

1. Har du några husdjur? 2 hundar, 1 katt
2. Nämn 3 saker som är fysiskt nära dig! Tristana, datorn och tv kontrollen.
3. Vad är det vädret just nu? Klockan är 20.00 så det är lite kyligt och börjar bli mörkt!
4. Kör du? Om så är fallet har du kraschat? Minder årig så nej, jag kör inte bil, eller ja vem tar inte över ratten ibland på grusvägar?😉 JAG GÖR
5. Vilken tid vaknade du i morse? 07.15 skulle fixa med hundar
6. När var sista gången du duschat? Igår 13/8
7. Vilken var den senaste filmen du såg? Kollar aldrig på film typ men kanske LOL
8. Vad står det i ditt senaste sms? Ja/ mammi
9. Vad är din ringsignal? MARIMBA/ vanlig iphone signal
10. Har du någonsin varit till ett annat land? Yes Thailand

11. Tycker du sushi? Har aldrig ätit det och vill aldrig testa
12. Var köper du dina matvaror? Idag på matöppet
13. Har du någonsin tagit medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
14. Hur många syskon har du? 2 halv syskon
15. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop (chroome book)
16. Hur gammal kommer du att bli på din nästa födelsedag? 14✌️
17. Använder du kontakter eller glasögon? Använder mina ögon
18. Har färgat du ditt hår? Nej
19. Säg något du planerar att göra idag. VILA


Nu vet ni lite mer om mig FÖR MYCKET FAKTA typ



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!